04:54 sömnlösa nätter

Just nu sitter i
Köket och röker,Idag så vakande jag skit sent hoppade in i duschen och stack till Apoteket för att köpa medicin till mig, efter det cyklade jag tillbaka hem fixade frukost satt framför datorn en stund kollade på en film som heter goodfellas sjukt bra rekomenderas! Kollade på halva men har sett den hundra gånger får inte nog. Jag stack till stan efter filmen med zulle köpte cigg, de va så sjukt dött i stan så
Vi tog bussen till mig och tog de lugnt hos mamma snackade skit och lyssnade på musik de blev tråkigt efter ett tag så vi gick till fritidsgården vi va där till klockan tolv ungefär, efter det gick jag hem Gud vad det regnade ute blev helt blöt hoppade in i duschen sedan satt jag på datorn och ringde min kille som jag har saknat så mycket nu ska jag blossa färdigt sedan försöka sova har värsta sömnproblemen, pusspuss

Kommentera här: