Bakis

Hejsan, gott nytt år på er ! Hade ni
Kul igår? Det hade iallafall jag det ända som förstörde var att polisen tog våra vodka flaskor vi blev så sura 400 kr i onödan men de fixade sig vi var ju en stor grupp och alla hade pengar på sig, Gud jag zulle och paulha hade på oss sjukt höga klackar vi höll på att de efter några timmar de gjorde så ont i fötterna, har jätte ont i fötterna nu och har värsta
Bakfyllan men jag hade en bra natt igår !   

Idag så vaknade jag med värsta huvudvärken pappa hade gjort våfflor till frukost jag ringde min bästa broder Alan som precis hade vaknat och va bakfull jag vad honom komma ut på en cigg efter att jag hade ätit osv, när jag träffade Alan gick vi på en promenad runt Gränby och snackade om gårdagen jag undrade va fan jag hade gjort för jag kommer inte ihåg så mycket haha men tur att jag inte gjort nått skämmigt jag gick hem efter promenaden pappa hade gjort mat så
Vi åt och kollade på snoki&Jwoow nu
Ligger jag på sängen och ska ringa min älskade, ha de så bra :*

Kommentera här: