Fredag den 3

Hejsan folket, hur leker livet? Själv så är allt bra idag så fyller jag och ibbe 1 år och sju månader tillsammans har inte hunnit prata med honom än med ska ringa honom snart. Idag så har jag vart ute en stund med Carro och zulle  vi tog en cigg tillsammans och pratade en stund. Träffade på Alan på bussen vi pratade om allt möjligt min tvillingbror. Nu ligger jag på sängen och letar efter en film ska snart ta fram chips och proppa i mig haha. Hur ser eran kväll ut ? 
Gammal bild från sommras 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du skriver hela tiden att du saknar din kille, vart är han ?

2 Anonym:

skriven

Du är så fin !
Vad vill du bli när du blir stor ?
Är du bra i skolan? Sköter du dig osv?
Har du bra betyg ?
Ska du gifta dig med ibbe ?
Vem är din bästa vän ?
Litar du på folk ?
Vad tycker du om dagens ungdomar ?

Kommentera här: