svar på frågor

Vart bor du?

svar : Uppsala, gränby 
 
Du passade skit fint i hunters men tycker du det är värt att köpa tacksam för svar vet inte riktgt om jag ska köpa
 
svar: yes jag tycker du borde köpa de kanske är lite dyra för ett par stövlar men de är bra och snygga och du kan har de på vinter med ett par ragsockor 
 
Tipsa om några perfymer 
 
svar: escada, och one million är mina favoriter
 
Vad har du för vinterjacka? 
 
svar: en canada goose montebello parka 
 
Hur länge har du och din kille vart tillsammans och vad heter han? 
 
svar: Vi har vart tillsammans i snart två år, han heter ibrahim men kallas för ibbe. 
 
Du är så himla fin, kan du lägga ut en bild på dig och din kille? 
 
svar: va söt tack så mycket, jodå det ska jag :)
 
vart har du köpt din kläning på din senaste inlägg på outfit?
 
svar: Det är ingen klänning jag har en kort kjol som är från Zara och en tröja från Gina och ett bälte från Bikbok 
 
Drack du på nyår? 
 
svar: ja men blev inte full som tur :)
 
 

Kommentera här: